مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-16پزشكي

بررسی وضعیت بیماری های واگیر 1000 نفر از اتباع در عنبرآباد 


 مدیر شبکه بهداشت و درمان عنبرآباد از برررسی وضعیت بیماری های واگیر 1000 نفر از اتباع در این شهرستان خبر داد که توسط تیم های واکنش سریع انجام شده است.

  - ایسنا/کرمان  مدیر شبکه بهداشت و درمان عنبرآباد از برررسی وضعیت بیماری های واگیر 1000 نفر از اتباع در این شهرستان خبر داد که توسط تیم های واکنش سریع انجام شده است.

  حمید ملایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اقدامات پیشگیرانه بیماری های واگیر و مالاریا در شهرستان عنبرآباد گفت: طی 24 ساعت توسط تیم واکنش سریع بیماری های واگیر 1000 نفر اتباع ( افغانستانی و پاکستانی) از لحاظ مالاریا و بیماری های واگیر مورد بررسی قرار گرفتند و از این تعداد 220 نفر آنها مشکوک به بیماری بودند که توسط مراقبین و بهورزان نمونه گرفته شده است.

وی نسبت به شیوع بیماری های واگیر هشدار داد و افزود: با توجه به شیوع بیماری های واگیر در کشورهای افغانستان، پاکستان و دانشگاه همجوار و مثبت شدن چندین مورد مثبت مالاریا و سرخک در شهرستان های همجوار، تیم واکنش سریع بیماری های واگیر شهرستان وارد عمل شده است.

ملایی از کنترل ورودی های شهر عنبرآباد خبر داد و گفت: 48 تیم در سطح همه روستاها، شش تیم در شهر و ورود و خروجی عنبرآباد دو تیم تشکیل شده و همه مهاجرین خارجی جدیدالورود، موارد مشکوک و تمامی افرادی که به مناطق پرخطر سفر کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت بیماری های واگیر 1000 نفر از اتباع در عنبرآباد 

بررسی وضعیت بیماری های واگیر 1000 نفر از اتباع در عنبرآباد